- הגדרות
"היזם" – מחלבות גד בע"מ
"אתר ייעודי" – אתר אשר הוקם לטובת פרויקט קידום מכירות של מחלבות גד בע"מ
"מפעיל האתר" או "הספק"– גורילה יזמות בע"מ, ח.פ 515145522.
"טופס הזמנה" – מסמך בנוסח המצורף לתקנון זה ומסומן כנספח א', כל הזמנת משלוח ממפעיל האתר תיעשה באמצעות מילוי טופס הזמנה חתום על ידי הלקוח. טופס ההזמנה יכלול, בין היתר, את הסכום לתשלום וצורת הגבייה. מילוי טופס הזמנה מהווה הזמנת שירות מהיזם מחלבות גד בע"מ וממפעיל האתר גורילה יזמות בע״מ.
"השירות" – משלוח ארגז קטן / גדול של מוצרי מחלבות גד.
"לקוח פוטנציאלי" – אדם פרטי בגיל 18 ומעלה ו/או תאגיד אשר מבקשים לקבל מהספק את השירות אך לא השלימו את טופס ההזמנה ו/או לא בוצע חיוב כרטיס אשראי ו/או נקודת המשלוח הרצויה אינה מופיע ברשימת היישובים באתר הייעודי.
"לקוח" – אדם פרטי בגיל 18 ומעלה ו/או תאגיד אשר מבקשים לקבל ממפעיל האתר את השירות ומילאו ושלחו לספק את טופס ההזמנה המקוון באתר הייעודי ומפעיל האתר אישר לו בכתב כי קיבל את טופס הזמנה שלו וכי הוא יספק עבורו את השירות. לקוח אשר שלח למפעיל האתר טופס הזמנה יראוהו כמי שקרא והבין תקנון זה במלואו והסכים לכל תנאיו בטרם הזמין את השירות ממפעיל האתר.
- הוראות והנחיות בקשר עם ביצוע הזמנה ואחריות מפעיל האתר
- מפעיל האתר איננו מחויב להתקשר עם לקוח פוטנציאלי שמילא טופס הזמנה, ושומר לעצמו את הזכות שלא לספק את השירות למי מלקוחותיו הפוטנציאליים, מכל סיבה שהיא. היה ובחר מפעיל האתר שלא לספק את השירות ללקוח פוטנציאלי, ובכפוף לכך שלא נגבה תשלום בעבור השירות, לא תהיה ללקוח הפוטנציאלי כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד מפעיל האתר, היזם ו/או מי מטעמו, בשל כך והוא לא יהיה זכאי לכל פיצוי, כסף ו/או בשווה כסף בגין כך.
- עצם מילוי טופס הזמנה מהווה גם הצהרה מטעם הלקוח לפיה כרטיס החיוב באמצעותו מבוצעת העסקה שייך למשתמש, או שהוא פועל תחת הרשאה מפורשת מטעם בעל הכרטיס, כי הכרטיס הינו בתוקף וכי המשתמש מורשה על פי כל דין ו/או הסכם עם מנפיק כרטיס האשראי לבצע עסקה בסכום העסקה הרלוונטי באמצעות הכרטיס, וכי המשתמש הוא בן 18 שנים ומעלה, או תאגיד המאוגד כדין לפי חוקי מדינת ישראל והרשום במרשם המתאים המתנהל על פי דין.
- לאור המצב הנוכחי בקשר עם התפרצות מחלת הקורונה בישראל ובעולם, ולאור העובדה כי אין ודאות במשק ובכל יום יוצאות הגבלות והנחיות חדשות מטעם משרדי הממשלה והרשויות, אין מפעיל האתר ו/או היזם מתחייב כי בכל רגע נתון, כלל המוצרים ו/או השירותים המסופקים על ידו יהיו זמינים ללקוחות.
- במידה ומסיבה כלשהי, אשר אינה תלויה בלקוח, לא תהיה למפעיל האתר ו/או ליזם אפשרות לספק את השירות ו/או המוצר שהזמין הלקוח באופן קבוע ומוחלט, היזם יעשה כל מה שניתן על מנת לבטל את החיוב הכספי בו חויב המשתמש, אם וככל שחויב. מעבר לביטול כאמור והשבת התמורה ללקוח אין ולא תהיה ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד בקשר עם כך, והוא לא יהיה זכאי לכל פיצוי מעבר להשבת סכומי הכסף שנגבו על ידי היזם ממנו, בקיזוז הוצאות מפעיל האתר בקשר עם ההזמנה של אותו לקוח, ככל שהיו.
- במידה ומסיבה כשלהי, אשר אינה תלויה בלקוח, לא תהיה אפשרות מטעם היזם ו/או מפעיל האתר לספק מוצר ספציפי המופיע ברשימת המוצרים הנכנסים למארז- יהיה ראשי היזם להחליף את המוצר הספציפי במוצר אחר לפי שיקול דעתו הבלעדי וללקוח לא תהיה כל טענה ו/או דרישה מהיזם ו/או מפעיל האתר בקשר עם שינוי כאמור.
- הלקוח מודע ומאשר כי תכולת המארזים עשויה להשתנות בהתאם לעונות השנה ולממצאי חומרי הגלם בשוק.
- למען הסר ספק יובהר, כי מפעיל האתר מספק שירותי שליחויות בלבד, ואין ולא תהיה לו כל אחריות על טיב המוצרים אותם מזמינים הלקוחות ו/או על השפעות צריכת המוצרים על ידי הלקוחות.
- אבטחת מידע ומדיניות פרטיות
- מפעיל האתר אינו אחראי לכל נזק הנגרם, או העלול להיגרם, כתוצאה של משלוח מידע חסוי, פרטי, או אישי לאתר הייעודי.
- מדיניות שירותים ומחירים
- הזמנות המתבצעות באתר הייעודי, יסופקו בתוך 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה.
- למען הסר ספק, לא יהיה ניתן לבצע הזמנה לתאריך ספציפי.
- למען הסר ספק לא ניתן לבצע הזמנה מהיום למחר.
- המשלוחים יסופקו ליישובים המופיעים באתר הייעודי בלבד.
- לקוח אשר ביצע הזמנה ואשר מעוניין לבטל את רכישתו יודיע על כך מיידית למפעיל האתר באמצעות הטלפון 054-8860698 וכן בהודעה בכתב למייל שירות הלקוחות gadtohome@gad-dairy.co.il
- ביטול העסקה יתאפשר תוך שעה אחת מרגע ביצוע התשלום בלבד.
- במקרה של ביטול רכישה רשאי היזם ו/או מפעיל האתר לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם וכן דמי סליקת אשראי אם נגבו.
- בעת ביטול עסקה עקב אי עמידה בזמני המשלוח שהובטחו ללקוח בעת הרכישה, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה ולא ייגבו דמי ביטול. כספו של הלקוח יוחזר עד 8 ימי עבודה באמצעות ביטול מול חברת האשראי של הלקוח
- החזרה או החלפה של מוצרים מוגבלת למוצרים שאינם מתכלים והינה אפשרית תוך 2 ימים ממועד קבלת המוצר ובתנאי שניתנה על כך הודעה מראש ובכתב לשירות הלקוחות ולא נעשה שימוש במוצר, והוא נמצא באריזתו המקורית. במקרה של ביטול- המוצר יוחזר על ידי הלקוח, באריזתו המקורית ובתנאי שלא נעשה בו כל שימוש ואין בו שום פגם.
- אופן משלוח המוצרים כפוף לתנאים החלים בחברות ההפצה בכל הנוגע לאזורי החלוקה (כגון מגבלות על חלוקה ו/או איסוף מעבר לקו הירוק, מסירה לנקודת חלוקה בתוך מושבים וקיבוצים וכדומה), שעות החלוקה, ואופן החלוקה (כגון איסוף מסניף הדואר). יובהר כי יתכנו ישובים שחברות ההפצה והמשלוחים אינן מגיעות לבתי הלקוח בהם והלקוח יוכל לקבל את המוצר רק בסניף הדואר המצוי בישוב הקרוב לכתובת המשלוח שנמסרה על-ידי הלקוח ו/או בנקודת חלוקה אחרת לפי הענין. מוצר יחשב ככזה שנמסר ללקוח אם נמסר לסניף דואר כאמור, או לנקודת חלוקה כאמור, גם אם הלקוח לא הגיע לקחת את המוצר וכן גם אם מקום מסירת המוצר כאמור אינה כתובת המשלוח של הלקוח. במקרה של מסירה לא בכתובת המשלוח של הלקוח, ללקוח לא תהיה כל טענה כנגד היזם ו/או מפעיל האתר במקרים המתוארים לעיל, בכל הנוגע לאופן המסירה, לרבות בכל מקרה של עיכובים במסירת המוצרים.
- מפעיל האתר לא יישא בכל אחריות לעניין עיכובים באספקת מוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתו כגון תקלות, עיכובים, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב ו/או טלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני או הנחיות הגורמים המוסמכים ברשויות בקשר עם אספקת שירותים במשק.
- לא ניתן לבצע איסוף עצמי
- המחירים כוללים מס ערך מוסף
- היזם רשאי לעדכן את מחירי המוצרים או השירותים מעת לעת ובלא צורך בהודעה מוקדמת והעדכונים יפורסמו באתר הייעודי ו/או באמצעי הפרסום והשיווק של היזם. המחיר התקף ביחס לרכישה שבוצעה הינו המחיר שהופיע במחירון האתר הייעודי בעת השלמת תהליך הרכישה ועם קבלת אישור השלמת הרכישה באמצעות הדוא"ל על-ידי הלקוח. במידה שמחיר מוצר או שירות כלשהו עודכן בטרם השלמת תהליך הרכישה, הלקוח מודע לכך שיחויב בהתאם למחיר המעודכן.
- היזם ו/או מי מטעמו אינם מתחייבים שהמחירים של המוצרים/השירותים המפורסמים בפלטפורמות על-ידי המפרסמים הם המחירים הזולים ביותר.
- תשלום בגין השירותים; ביטול עסקה והחזרות
- לקוחות – כל המחירים המוצגים כוללים מע"מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש. התמורה בגין
השירותים תגבה באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
- לקוח רשאי לבטל עסקה לרכישת טובין ו/או שירותים שביצע באמצעות טופס הזמנה ורק בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן. סעיף 5 זה מפרט בתמצית את כללי ההחזרות והביטולים, אשר כפופים לכלל הוראות חוק הגנת הצרכן. בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בסעיף 5 זה להלן לבין הוראות חוק הגנת הצרכן, תגברנה הוראת חוק הגנת הצרכן. על אף האמור בסעיף זה מובהר, כי האחריות לטיב המוצרים אינה תחול על החברה המהווה שירות משלוחים בלבד.
- אופן ביטול עסקה -ביטול עסקה ייעשה באמצעות משלוח הודעת ביטול באחת הדרכים הבאות
- בדוא"ל לכתובת gadtohome@gad-dairy.co.il
- פנייה טלפונית לשירות הלקוחות במוקד הטלפוני אשר פרטיו 054-8860698
- 5.4. מועדים ותנאי ביטול עסקה – כללי
כל משתמש רשאי לבטל עסקה, מכל סיבה שהיא, במועדים ובתנאים הבאים:
- ברכישה של טובין – מיום ביצוע העסקה ועד ארבעה עשר ימים ממועד קבלת הטובין, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר מביניהם).
- ברכישה של שירות – בתוך ארבעה עשר ימים מיום ביצוע העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן (לפי המאוחר) כמפורט להלן: בעסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) – בין אם הוחל במתן השירות ובין אם לאו, ובעסקה שאינה עסקה מתמשכת – בתנאי שביטול כאמור ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
- 5.5. עסקאות שלא ניתן לבטל
הוראות סעיף 5.2.1 לעיל והוראות סעיף 5.5.2 להלן לא יחולו על העסקאות הבאות:
- עסקאות לרכישת טובין פסידים;
- עסקאות לרכישת שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטולן חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן;
- עסקאות לרכישת מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה-1995;
- עסקאות לרכישת טובין שבעקבותן הטובין יוצרו במיוחד בעבור המשתמש;
- עסקאות לרכישת טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהמשתמש פתח את אריזתם המקורית.
- 5.5.6. מועדים ותנאי ביטול עסקה
משתמש שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש בסעיף 5.5 זה:
"אדם עם מוגבלות" – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998;
"אזרח ותיק" – מי שמלאו לו 65 שנים;
"עולה חדש" – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה ממשרד העלייה והקליטה.
לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצועה, מיום קבלת הטובין נשוא העסקה או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים המנויים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין נציגי הפלטפורמות למשתמש, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
- הוראות סעיף 5.5.2 לעיל לא יחולו על העסקאות המנויות בסעיף 5.4 לעיל.
- ביקש לקוח שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לבטל עסקה, רשאים נציגי מפעילי האתר ו/או היזם לדרוש ממנו להציג לפניהם תעודה המוכיחה שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש. בהתאם לדרישה כאמור, הלקוח יציג לפני מפעילי האתר ו/או היזם את אחד מהמסמכים המנויים בסעיף 14ג1(ד) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, או יספק להם עותק שלו, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית.
- תוצאות ביטול עסקה
- 5.6.1. ביטול עקב פגם או אי התאמה
במידה וביטל לקוח עסקה לפי סעיפים 5.2.1 או 5.5 לעיל עקב פגם בטובין שרכש, או עקב אי התאמה בין הטובין (או השירות) שרכש לבין הפרטים שנמסרו לו לפי סעיפים 14א(א) ו-(ב) או 14ג(א) ו-(ב) לחוק הגנת הצרכן, או עקב אי אספקת הטובין או השירות שרכש במועד שנקבע, יחולו ההוראות להלן:
- היזם יחזיר ללקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על-ידי הלקוח, תבטל את חיובו של הלקוח בשל העסקה ותמסור לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור ולא תגבה מהמשתמש דמי ביטול כלשהם.
- (2) במידה והלקוח קיבל את הטובין שרכש, הוא יעמידו לרשות החברה במקום שבו נמסרו לו הטובין ויודיע על כך לחברה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.
ביטול שאינו עקב פגם או אי התאמה
במידה וביטל משתמש עסקה לפי סעיפים 5.2.1 או 5.5 לעיל, שלא מהטעמים המנויים בסעיף 5.6.1 לעיל (פגם או אי התאמה), יחולו ההוראות להלן:
- היזם יחזיר ללקוח, בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על-ידי הלקוח; כשחיובו של הלקוח בשל העסקה יבוטל ויימסר לו עותק מההודעה בדבר ביטול החיוב כאמור. מהלקוח לא ייגבו סכומי כסף כלשהם, זולת דמי ביטול (ככל שהיזם יחליט לגבות) בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הטובין שרכש, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
בסעיף זה, "דמי ביטול" – לרבות הוצאות או התחייבות בשל משלוח, אריזה או כל הוצאה או התחייבות אחרת, שלטענת היזם הוצאו על-ידה או שהוא התחייב בהן בשל ההתקשרות בעסקה, או בשל ביטולה.
- במידה והלקוח קיבל את הטובין שרכש, עליו להחזירם לחברה במקום עסקה, והוא הדין לגבי טובין כלשהם שקיבל המשתמש בעקבות ביצוע העסקה.
- מבלי לגרוע מהוראות סעיפים 5.6.1 ו-5.6.2 לעיל, במידה ולקוח ביטל עסקה מתמשכת (כהגדרתה בחוק הגנת הצרכן) כאמור בסעיפים 5.3 ו-5.5.2 לעיל, שהוחל במתן השירות לפיה, ישלם הלקוח את התמורה היחסית בעד השירות שניתן לו.
היזם ממליץ כי הטובין יוחזרו באריזתם המקורית וללא פגיעה ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
כמו כן אין בהוראות סעיפים 5.6.1 ו-5.6.2 לעיל כדי לגרוע מזכותו של היזם לתבוע את נזקיה מהלקוח במקרה שהחזיר לחברה טובין שערכם פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבם בזמן שהיו ברשותו.
- סודיות ופרטיות
- אין חובה למסור פרטים כלשהם של יחיד או תאגיד, ואולם אי-מסירת הפרטים הנדרשים בתהליכי הרישום והמכירה באתר הייעודי עלולה שלא לאפשר השלמתה של עסקה.
- היזם ו/או מפעיל האתר לא יעבירו פרטים של לקוח כלשהו לצד שלישי, ללא אישורו של אותו לקוח מראש ובכתב, זולת לצדדים שלישיים כדוגמת קבלני משנה או חברות קשורות ליזם, הנדרשים לפרטים לצורך עצם מתן האפשרות להעניק את השירות. כמו כן, היזם יהא רשאי למסור פרטים אודות מקרה בו היזם נדרש לכך על-פי חוק, הוראה של טריבונל כלשהו ו/או במסגרת הליך משפטי מסוג כלשהו, בכדי להגן על זכויותיו ו/או נכסיו, ו/או מטעמים מוצדקים אחרים.
- היזם ו/או מפעיל האתר יעשה מאמצים סבירים ומקובלים כדי לשמור על סודיות פרטי הלקוחות.
- היזם ו/או מפעיל האתר לא יישא באחריות לכל נזק, אבדן רווחים, פגיעה בשם טוב, הסתמכות, הוצאה, הפרת חוזה וכיוצ"ב – ישירים ו/או עקיפים – שנגרמו, אם וככל שנגרמו, בשל פגיעה בסודיות פרטי הלקוחות, דליפת פרטי אמצעי תשלום ו/או פרטי ספקים.
- מובהר, כי היזם ו/או מפעיל האתר יהא רשאי לשלוח ללקוח שנתן את הסכמתו לכך דואר אלקטרוני ו/או מסרונים המכילים מסרים שמטרתם לעודד רכישת מוצר או שירות מטעם היזם ו/או חברות קשורות אליו, לפי הענין, העונים על ההגדרה "דבר פרסומת", על-פי תיקון 40 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982. בנוסף, היזם יהיה רשאי לשלוח למשתמש כאמור בדוא"ל או במסרון קצר אשר עשוי לכלול עדכונים בנושאים שונים שאינם פרסומיים, לדוג' פרטים על ביצוע עסקה. הינך רשאי, בכל עת, להודיע ליזם על רצונך להסיר את כתובתך מרשימת הדיוור של החברה ו/או של החברות הקשורות לחברה, על-ידי שליחת הודעה ל: כתובת דוא"ל gadtohome@gad-dairy.co.il
- היזם ו/או מפעיל האתר יהיה רשאי להעביר מידע אודות הלקוחות לצדדים שלישיים, כדוגמת קבלני משנה או חברות קשורות, למטרות המפורטות לעיל בלבד.
- לקוח שיגיש תלונה או שאילתה בקשר למוצר/שירות ספציפי, יחשב כמי שאישר להעביר את פרטיו לנותן השירות הרלוונטי, לצורך בירור תלונתו. אין באמור משום התחייבות של היזם ו/או מפעיל האתר לטפל בתלונות באופן כלשהו או בכלל.
- העדר אחריות
- מפעיל האתר אינו אחראי לאיכות המוצרים, הפרטים שפורסמו לגבי המוצרים, התאמה בין המוצרים שסופקו לתמונות המוצרים שפורסמו, המפרט הטכני, התאמת המוצרים לצרכי הלקוחות, , קביעת המחירים, תיקונים, בלאי וכיוצ"ב עניינים הקשורים באופן כלשהו, ישיר או עקיף, למוצרים.
- תמונות המוצרים המופיעות באתר הייעודי ככל שיופיעו, הנן להמחשה בלבד, כפי שנמסרו למפעיל האתר על-ידי היזם, לצרכי פרסום.
- מפעיל האתר אינו מפקח ואינו אחראי על אמינות ו/או דיוק המידע המוצג על-ידי היזם, רמת השירות וההתאמה בין התמונות למוצרים שסופקו וכיוצ"ב.
- מפעיל האתר שומר לעצמו הזכות להפסיק את פעילות השירות בכל עת, לכל פרק זמן, לצורך תחזוקה, בשל סגירת האתר הייעודי וכן לכל מטרה ומכל סיבה אחרת. הפסקת פעילות כאמור (זמנית או קבועה) לא תחייב הודעה מראש או הנמקה כלשהם לאף גורם.
- מפעיל האתר אינו אחראית ולא יישא באחריות – באופן ישיר או עקיף – לכל נזק, אבדן רווחים, הוצאה, פגיעה בשם טוב, הסתמכות, הפרת חוזה, עוולה כלשהי וכיוצ"ב שנגרמו, אם וככל שנגרמו, ליזם, לקוח ו/או צד ג' כלשהו, בקשר (ישיר או עקיף) עם השירות, השימוש בו, המוצרים, השירותים, השימוש בהם (לרבות המוצרים המוצעים באמצעות פרסומות של צדדים שלישיים), בשל הפסקת פעילות האתר הייעודי (באופן זמני או קבוע) ו/או הספקים.
- שונות
- 8.1. השימוש בשירות כפוף לתנאי השימוש המפורטים בתקנון זה. על הלקוח לקרוא את תנאי השימוש במלואם בקפידה, לפני השימוש בשירות. תשומת לב הלקוח מופנית לכך שתנאי השימוש מהווים הסכם מחייב בין הלקוח לבין מפעיל האתר, וכי במידה שהלקוח אינו מסכים להוראה כלשהי מתנאי תקנון זה, עליו להפסיק באופן מיידי לעשות שימוש בשירותי מפעיל האתר. בעצם השימוש בשירותי מפעיל האתר מובעת הסכמה לתנאי תקנון זה, כפי נוסחם מעת לעת.
- מפעיל האתר שומר לעצמו הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת, ללא שתמסור על כך הודעה מראש, ולכן יש לבחון את תנאי תקנון זה לפני כל שימוש ו/או רכישת מוצרים ו/או שירותים ממפעיל האתר. ככל שהלקוח אינו מסכים לשינוי כלשהו בתקנון, הסעד היחיד הוא להפסיק את השימוש בשירותי מפעיל האתר. כל שינוי בתנאי התקנון יכנס לתוקף מיד עם פרסומו באתר או בפלטפורמות השונות בהן עושה שימוש היזם ו/או מפעיל האתר.
- תנאי תקנון זה, כנוסחם מעת לעת, מהווים את ההסכם היחיד התקף בין היזם ו/או מפעיל האתר לבין הלקוח, ולא יהיה תוקף לכל מצג, הבטחה, הסכמה או התחייבות, בין בכתב ובין בעל פה, שאינם כלולים בתקנון זה.
- במידה שסעיף כלשהו בתקנון יימצא לא תקף, בלתי אכיף או בלתי חוקי מסיבה כלשהי על ידי בית משפט מוסמך, תוקפם או אכיפתם של יתר הסעיפים לא ייפגעו; מבלי לגרוע מן האמור לעיל, הסעיף שנמצא לא תקף, בלתי אכיף או בלתי חוקי יפורש באופן הקרוב ביותר לנוסחו ולמטרתו, באופן שבעקבות פרשנות שכזו הוא לא יימצא לא תקף, בלתי אכיף או בלתי חוקי.
- במידה שמפעיל האתר לא השתמש או השתהה מלהשתמש בזכות מהזכויות המוקנים לו על פי תנאי תקנון זה, במקרה מסוים או בסדרת מקרים, לא יראו בכך ויתור על זכות מזכויותיו. אף זכות של מפעיל האתר אינה ניתנת לוויתור אלא בכתב, בהודעה חתומה על ידיו. סטייה מתנאי תקנון זה על ידי מפעיל האתר במקרה מסוים או בסדרת מקרים, לא תהווה תקדים ולא ילמדו ממנה גזירה שווה לכל מקרה אחר בעתיד.
- מפעיל האתר רשאי להסב את זכויותיו על פי תקנון זה, כולן או מקצתן, לצד שלישי ללא צורך בקבלת הסכמת הלקוח. הלקוח אינו רשאי להסב זכות כלשהי ללא קבלת הסכמה מפורשת מראש ובכתב מאת החברה.
- הדין החל על כל הקשור בשירות זה הוא הדין הישראלי בלבד.
- 8.8. בכל מקרה של מחלוקת תהא לבתי המשפט של מחוז תל אביב-יפו הסמכות הבלעדית לדון בתביעה.
- מובהר כי האמור בסעיפים 8.1-8.2 לעיל, חל גם על משתמש שאינו תושב ו/או אזרח ישראל, ובשום מקרה לא תשמע טענה לפיה ישראל אינה פורום נאות ו/או כי יש להחיל על כל התקשרות שהיא הקשורה לפלטפורמות דין זר.